22 December, 2010

Önskelista

Jag vet att det är lite sent att lägga ut en önskelista så här dagen för dagen före dopparedagen, men dessa presenter får gärna komma till mig lite utspritt över året.

Jag önskar mig:
 Ett par El Naturalista skor, röda av typen Duna i storlek 40. Dessa skor är verkligen de finaste jag vet  och till skillnad från andra högklackade är El Naturalistas skor otroligt bekväma att gå i.



En Le creuset-gryta. Järngrytornas Rolls Royce. De finaste som finns. Åh vad jag skulle vilja göra långkok i en sådan.



En resa till Bali med hela familjen, och då menar jag hela. Syrran, barnen, mamma, pappa..ja allihopa. Helst i en månad nästa höst.
Bilden kommer härifrån.


En bastu till campingen. Helst en flytande på vatten men det går bra med en på land också.
Bilden är min.


Några lektioner i western-ridning. Jag skulle gärna vilja införlivas i konsten att kunna rida som en riktig cowboy.
Bilden är min.
En eller flera resor med bästa tjejerna, helst till franska och italienska rivieran men några storstäder går bra också, typ Paris, Rom eller San Fransisco.
Bilden är min.

Att få hjälp med att få till ett riktigt sjysst lantkök i vårt drömprojekt "Där i Nol".
Bild okänt

Slutligen så önskar jag mig en fin vinterhatt, typ en sådan här. 

Det var väl inte så mycket.

No comments:

Post a Comment

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.