21 January, 2014

Ny blogg

Kära vänner.
Kära blogger.

Jag har nu testat wordpress ett tag och jag känner att det är kul, så därför ber jag er bloggerföljare att vänligast följa med mig till min nya blogg på www.hoshelenah.com.
Allt som finns här finns där, det är bara ett söka i en ruta.

I mitt nya format kommer jag fokusera lite mer på storytelling, för det är dit jag vill komma.

Kanske återvänder jag hit till blogger i framtiden, men just nu blir det på wordpress.

Vi syns där. Glöm inte att ändra i era flöden.

Stor kram Helena

2 comments:

  1. Jeg følger dig gerne på den nye blog! Den er fantastisk flot! Jeg får også lyst til at flytte nu :))
    Hvordan tilmelder man sig som læser på den nye?
    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej sköna kvinna! Jag har mailat dig. Jag tror att du bara lägger bloggen i din blogglista, så kommer det naturligt. Eller är jag ute och cyklar? Keep up the good work Annette, och kram på dig!

      Delete

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.