05 July, 2011

1000:e inlägget

Waow!! Grattis till min blogg som fyller 1000 inlägg. Tänk att det har blivit så många genom åren, och nu har jag inte tid att varken skriva eller plåta just för den.

Så mycket att göra, så lite datortid, massor av jobb.

Bloggen har alltid varit ett kommunikationsverktyg för mig. Ett sätt att beskriva, uttrycka mig, förklara...liksom fylla behovet av kommunikation som är väldigt starkt hos mig. Men just nu möter jag så otroligt mycket människor, och varje minut är så fylld. Det lagas mat, hålls fester, musikquizz, fylls på med nya gäster, städas, faktureras, rings, bokas, vattnas, pratas, förhandlas, diskas....jag tar ett djupt andetag och dyker ner till augusti.

Hoppas att vi ses innan det

Love you/ Helena

4 comments:

  1. Åh, livstecken!

    Stort grattis! Jag tror att jag har läst alla 1000. Faktiskt.

    Trevlig sommar Helena! Ses i augusti, för jag tror inte att vi ses innan du skriver här igen.

    ReplyDelete
  2. hej Helena!
    Jag har hittat ett ställe i Holland som skickar Un Bisou tapeterna! Mejla mig om du vill ha kontakten på earlymorningprose@gmail.com

    ReplyDelete
  3. 1000 inlägg, det är mycket det och tänk så mycket glädje du spridit till andra genom ditt bloggande! Grattis!!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Åh Lina!! Mitt största fan!!

    Minoo. Jag hör av mig. Tack och kram!!


    Åh Pia puss puss puss för fina positiva kommetarer!!

    ReplyDelete

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.