05 July, 2009

Celebert besök

Idag hade vi 6 stycken helcoola brudar på besök i restaurangen, en av dessa var Charlotte Kalla.
Jag blev alldeles knäsvag när jag såg henne och berättade för henne att hon var min skididol. Nico (vår barmästare som var ledig och satt och drillade med något) höll på att trilla av stolen för att han tyckte att jag var så pinsam, men vadå, jag ville bara berätta för världens bästa skidåkare att jag beundrar henne.
Hon var en enda i sällskapet som inte fick betala för maten. Jag vill bara kunna säga att jag bjudit Charlotte Kalla på middag liksom. 
Det var för övrigt Team Ski Tunnel som var hos oss på födelsedagsmiddag. Ett förtjusande snyggt coachande skidlag vi kommer att få se och höra mycket mer av. Bara tjejer. Läs deras fantastiska recension av vårt ställe på deras blogg. Man blir riktigt stolt. Där har jag också stulit bilden som alltså är tagen av Johanna Ojala.

4 comments:

  1. Men du! Va fint! =)
    ett motto jag har i livet är: "Inga konstigheter!"
    vill man säga till sin idol att man beudrar den, då gör man det. livet blir så mkt roligare då, och personen ifråga blir säkert också jätteglad! då har man glatt 2 personer i sitt liv, denna dag. bra va?
    berätta detta till nico. =)

    ReplyDelete
  2. Anonymous06 July, 2009

    Stort!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous06 July, 2009

    Kanske får du celebert besök imorgon (tisdag) också... 2st..

    ReplyDelete
  4. Anonymous08 July, 2009

    Det celebra besöket bestående av två vackra män från Göteborg vill tacka för en underbar kväll på Torsby Camping där HELENA var en underbar värdinna för oss hela kvällen, tack och puss!

    Fredrik & Adam

    ReplyDelete

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.