07 October, 2008

Servis

Nu kommer mamma bli glad. Jag har gått och skaffat mig vuxenpoäng genom att skaffa mig en hel servis av koppar, djupa skålar och tallrikar av Rörstrands nya serie Pergola.
30% på allt i kombination med ett presentkort på 500 kr fick mig att shoppa loss på sådant som jag för ett år sedan skulle tycka var absolut onödig investering. Men tiderna ändras, och nu njuter jag av mina tunna tekoppar som har djuphavsblåa blomrankor och jag vet att jag kommer ha kvar dessa tallrikar i hela mitt liv. Det lönar sig alltid att köpa kvalité.

4 comments:

  1. vilken vacker servis! förstår att du är nöjd!

    ReplyDelete
  2. väldigt fin! jag har tyärr redan för många trots mina något yngre år...

    ReplyDelete
  3. ååh vilka mys muggar! =)

    ReplyDelete
  4. YES!! I know! Visst är de fina.

    ReplyDelete

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.