09 August, 2007

Stockholm tur och retur på mindre än 24 timmar

Bilden är på utsikten från hotellrummet.
-Ska du med eller?
Jag ser min älskling Mr Värmland 97, Jörgen Söderholm alldeles för sällan under sommaren. Vi får helt enkelt inte tiden att gå ihop med alla våra projekt. Så när han då frågade mig om jag kunde hänga med till Stockholm på TV4´s inbjudan och bekostnad kunde jag ju inte säga nej.
Så vi åkte igår kväll. Först bil, sedan tåg. En taxi hämtade oss på Stockholms centralstation och tog oss till hotell Ariadne i frihamnen där ett dubbelrum på 13:e våningen med utsikt ut mot vattnet väntade på oss. TV4 vet verkligen hur de ska ta hand om sina gäster.
Imorse efter en underbar lång hotellfrukost och DN låg jag på hotellrummet och såg min älskling i TV 4´s nyhetsmorgons direktsändning och kände mig lite grann som en lyxhustru. Funderade och analyserade på hur Jöggas lilla skidäventyr kunde bli så stort att han blev soffgäst hos Kristin Kaspersson. Allt han ville göra var "en kul grej".
Nu hakar alla på. Aftonbladet, SVT, NWT, Värmlands Folkblad.
Jag tror dock personligen att det blir så stort för att Jögga är den mest charmiga och medievänliga snubben man kan hitta. Han är nån som alla kan definera sig med. Han är grabben i gården brevid som inte brusar upp i onödan. Han är trygghet, pålitlighet och folklighet. Dessutom bjuder han på sig själv och gör något väldigt tokigt och "Forrest Gumpigt". Dessutom är han är jävligt snygg.
Ni kan se Jöggas medievana här.

3 comments:

  1. Ônsker å få lâgesstatus på Jôgga sôm slit bâver i spôre nu. 9timmer ha gått, Berâtt fôr ôss nu jânta hôs dâ går. Sen vill jâ stilla nyfikenheta mi å få vet hônt paket i gull inehôll sôm han feck uttå Tv4. Varre en bild på Kristin sô blir jâ avis fôr den jânta har solsken i blick å JÂVLIGT snygger

    Mvh Ekesjâtten

    ReplyDelete
  2. GRATTIS JÔGGA!!!

    Du gjorde det strålande

    Mvh Ekesjätten

    ReplyDelete
  3. Skitkul grej ju! Och visst är han snygg.

    ReplyDelete

Tack för att du kommenterar. Jag läser allt.